Waardering over Heijenk, W., Fysiotherapiepraktijk Paramedisch centrum Luxor - Zeewolde op 16 september 2020

• Gewrichtsaandoeningen

Wieger is voor mij altijd een belangrijk persoon geweest. Ik heb ontzettend veel van hem geleerd, en hij van mij (en mijn rare, rare schouders). Mijn diagnose is Ehlers Danlos Syndroom type 3, en ik ben sinds 2014 onder behandeling bij Wieger. Als een meisje van 17 ben ik dus bij hem gekomen, en hij heeft me leren groeien, accepteren, tolereren en bovenal heeft hij me geholpen positief te blijven. Hij heeft vernieuwende methodes, toont ontzettend veel interesse en is altijd in voor een grapje. Wat ik héél belangrijk vind, zelfs als ik verging van de pijn kreeg hij een lach op mijn gezicht. Hij is ontzettend kalmerend, heeft altijd tijd voor je en kwam iedere keer na mijn operaties (bergman clinics) even snel kijken. Ik ben zowel Wieger, drs van der List en Peter heel erg dankbaar, want zonder dat team was ik niet geweest waar ik nu ben. Met een hoop minder pijn (door schouderartrodese rechts en veel therapie) en een stuk positiever in het leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heijenk, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.