Waardering over Heijenk, W., Fysiotherapiepraktijk Paramedisch centrum Luxor - Zeewolde op 24 oktober 2020

Zeer deskundige fysiotherapeut. Heeft mij geholpen weer mijn sport waterpolo te kunnen uitvoeren, aangezien ik niet meer kon gooien en schieten door een schouderblessure. Ik gooi/schiet nu nog beter en soepeler dan dat ik in de afgelopen jaren kon. Ik ben destijds verwezen door orthopeed Engelsma (Bergman kliniek) naar Wieger in Zeewolde. Voorafgaand getwijfeld omdat ik 1u en 15 minuten moest rijden om er te komen maar dit was het zeker waard. Ontzettend blij met Wieger zijn expertise, support en inzet om er ook een leuk proces van te maken. Twijfel je (mogelijk) ook over de afstand? Gewoon doen, je gaat er achteraf blij mee zijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heijenk, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.