Waardering over Hermsen, R.M.M., Fysiotherapiepraktijk ESP Centrum - Gennep op 9 juni 2015

• Gebroken heup

Tijdlang bij Ryanne geweest in het verleden voor mijn heup, lieve meid die gewoon blijft maar volgens mij de beste fysiotherapeut is van allemaal. "Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" is het motto van Ryanne maar daar doe je Ryanne mee te kort. Wat ze voor mensen doet en overheeft heb ik nog nooit een andere fysiotherapeut zien doen. Ze is enorm betrokken en vergeet nooit een detail, ondanks dat ze altijd (te) druk is. Top Fysiotherapeut met veel kennis & respect voor haar patiënten. Ben van mijn klachten af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hermsen, R.M.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.