Fysiotherapeut Heus, J.J.M.

Specialisme
Sportfysiotherapeut
Er zijn 9 waarderingen Waarderen

74 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk J&C Sportrevalidatie, Amsterdam, Roelof Hartplein - Amsterdam

24 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben een paar maanden in behandeling geweest bij Jan voor gebroken voet. Toen ik bij Jan kwam, was mijn voet 8 weken na mijn val, nog bijna onbruikbaar. Het was pijnlijk, dik, en ik durfde het...

2 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn pijnlijke voet werdt serieus genomen! En nu ben ik klachtenvrij door behandeling, oefeningen en geduld.

9.8

21 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds juni 2017 kamp ik met een schouderblessure zonder duidelijke aanleiding. Vervolgens ben ik meerdere keren in het ziekenhuis geweest en heb ik bijna alle afdelingen doorlopen. Keer op keer kreeg...

14 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Jan is heel deskundig. Dankzij zijn advies en oefenigen ben ik snel van de klachten van de discushernia verholpen.

9.7

27 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond de samenwerking met Jan Heus erg prettig. Hij heeft me vakkundig en met aandacht geholpen en mij flink aantal oefeningen bijgebracht om mijn revalidatie te verspoedigen. Tijdens het...

14 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Klacht werd goed in kaart gebracht, behandelingsplan was van meet af aan duidelijk, ondanks het trage herstelproces. Behandelingen afgesproken naar behoefte.Afspraken (en de afzegging daarvan) werden...

13 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben goed geholpen, er werd altijd naar mij geluisterd en het personeel had zeker verstand van alles!

13 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Jan heeft mij op alle fronten heel goed geholpen in de revalidatie. Zo goed dat ik 9 maanden na een kruisband reconstructie de Stromboli vulkaan kon beklimmen.

9.7

8 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Jan Heus is betrokken en professioneel. Ik had mijn schouder gebroken, maar die is nagenoeg weer helemaal goed dankzij Jan's behandelingen.

31 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

* Ik kwam een maand geleden weer bij Jan terecht nadat ik door mijn enkel ben gegaan bij hardlopen;* Door zijn administratie kon hij me nog precies vertellen wanneer de laatste keer was dat ik er...

7 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Een hele goede en zorgvuldige fysiotherapeut, die altijd voor je klaar staat, en waar je snel door optimale ondersteunig wordt geholpen.

9.3

26 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Anderhalf jaar behandeling heeft me van bijna niets kunnen naar heel veel te kunnen, van niets durven naar bijna alles aandurven, voelde me kundig behandeld.

14 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Jan Heus is prettig in de omgang, geduldig en ervaren. Hij ziet snel wat jet probleem is en weet daar de juiste behandeling voor. Zijn massages zijn bovendien erg prettig.

14 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Meneer Heus heeft veel ervaring en dat merk je in de behandelingen. Erg aardig en wil je graag helpen.

15 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Was ik maar eerder met Jan Heus in contact gekomen! Ik had al jaren tijdens het sporten pijn in mijn knie. Tijgerbalsem gesmeerd, speciale zooltjes in mijn schoenen, maar niks hielp. Jan was er heel...

21 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg goed geholpen! Vanaf de eerste afspraak is er een helder plan opgesteld en dit is ook nageleefd. De fysio was heel erg betrokken, hij heeft alles op alles gezet om me weer te laten rennen!

14 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Jan heeft me geholpen om gestaag sterker te worden door me een realistisch beeld te geven van wat mogelijk is. Ik ervaar zijn begeleiding als professioneel en tegelijkertijd persoonlijk en met...

8.2

30 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Jan Heus is een ontzettend aardige, kundige en geduldige fysiotherapeut. Hij neemt uitgebreid de tijd voor je, luistert goed, geeft goede begeleiding en advies en stopt pas als hij het probleem heeft...

24 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

I had an excellent recovery, I felt I was in competent hands that helped me with constant progresses.

7.8

21 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Duidelijk behandelplan, elke week een stapje verder in de belasting en dit werd ook duidelijk gecommuniceerd. Op deze manier wist ik goed waar ik stond in mijn herstel en hoe de komende behandelingen...

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 9 waarderingen.