Waardering over Heus, J.J.M., Fysiotherapiepraktijk J&C Sportrevalidatie, Amsterdam, Roelof Hartplein - Amsterdam op 31 mei 2017

• Enkelbandletsel

* Ik kwam een maand geleden weer bij Jan terecht nadat ik door mijn enkel ben gegaan bij hardlopen;* Door zijn administratie kon hij me nog precies vertellen wanneer de laatste keer was dat ik er doorheen ben gegaan en hoe het toen verder is gegaan;* Duidelijke uitleg over de aard van de blessure, ontstaan, en hersteltraject;* Neemt uitgebreid de tijd om uit te leggen, te luisteren en te helpen bij oefeningen;* Goede opbouw behandeling: er wordt gekeken wat je aankan;* Alleen te maken gehad met Jan, rest van de medewerkers erg vriendelijk;* De oefenruimte is redelijk klein, mochten er meerdere mensen tegelijk oefenen kan het wat krap worden. Moet wel zeggen dat de keren dat ik er was er nooit meer dan 1 ander persoon bezig was in de oefenruimte.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heus, J.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.