Fysiotherapeut Hezik, B. van

Fysiotherapeut

Geslacht
Man
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Hezik, B. van, Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 4 januari 2018

Specialisme

Orthopedie

Door het sporten heb ik een heupblessure opgelopen. Daarmee ben ik bij verschillende sportarsten en fysiotherapeuten geweest gedurende 3 jaar zonder enig resultaat. Na mijn operatie ben ik bij Berry terecht gekomen, en in het eerste gesprek merkte ik al dat hij een echte specialist is. Hij is de eerste fysio die een verband kon leggen tussen mijn klachten. Hij luistert erg goed naar je en neemt de tijd om alles goed en duidelijk en vooral begrijpelijk uit te leggen. Hij nam zelfs de tijd om met mijn karate docent in overleg te gaan over wat Ik wel en niet mag tijdens de training. Ik had er daarom ook geen probleem mee om iedere week 2 uur te reizen voor een afspraak bij Berry. Ik kon hooguit 10 minuten wandelen zonder pijn en ben nu pijnvrij. Ook kan ik na 3 jaar mijn karate weer hervatten. Dit alles dankzij de specialist Berry. Klasse!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hezik, B. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.