Fysiotherapeut Houtackers, C.J.M.

Fysiotherapeut

Geslacht
Vrouw
Er zijn 58 waarderingen Waarderen

Waardering over Houtackers, C.J.M., Fysiotherapiepraktijk PhysioBalance - Nijmegen op 30 augustus 2020

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Ik kwam voor acute duizeligheidsklachten, positieduizeligheid. Na een gedegen onderzoek werd de behandeling gestart. Al na 3 behandelingen was het over. Ook bleek de lichtheid in mijn hoofd, die ik al jaren had, min of meer verdwenen te zijn. Een jaar geleden heb ik een grote operatie aan mijn nek gehad vanwege beknelde zenuwen. Het resultaat was zeer positief, maar de pijn in de nek bleef, zoals overigens voorspeld door de neurochirurg. Na de behandeling vanwege de positieduizeligheid is ook die pijn in mijn nek minder geworden. Niet alleen minder vaak, maar ook minder erg áls ik het heb. Toeval!? Dat lijkt me niet. Hoe dan ook, ik ben er erg blij mee. Ook met de uitleg over de samenhang.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Houtackers, C.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.