Fysiotherapeut Houwelingen, S. van

Man
Specialisme
Manueel therapeut
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Houwelingen, S. van, Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Fleminghof - Borne op 4 september 2020

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Peesontsteking

Alhoewel naar de dokter gaan niet mijn grote hobby is stelde Sebastiaan me na screening gelijk gerust dus voelde ik mij op mn gemak. Dat voelde goed en luisterde goed naar mijn problemen. Van sommige problemen werd aangegeven om wel even contact op te nemen met de huisarts maar de schouderklachten werden gelijk goed onderzocht met echo en testen. Nu na 3-4 weken manuele therapie in combinatie met shockwave en oefeningen voor thuis al heel stuk beter, kan doorslapen! Heel doelgericht en integer, er kunnen ook andere collega's te hulp komen die met andere specialisaties ondersteunen maar alles in overleg met mij. Voelt allemaal heel goed en integer. Aanrader deze praktijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Houwelingen, S. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.