Fysiotherapeut Huiskes, M.

Fysiotherapeut

57 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Fysiosportief fysiotherapie, locatie Friesestraatweg - Groningen

13 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel erg blij met Manon Huiskes als mijn fysiotherapeut. Professioneel, deskundig en uitstekend bereikbaar/benaderbaar via mail. Ze komt snel tot de kern van het probleem en verspilt geen tijd...

Fysiotherapiepraktijk Fysiosportief fysiotherapie, locatie Vechtstraat - Groningen

6 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vanaf het moment dat ik binnenkwam tot de laatste afspraak had ze volle aandacht voor me en behandelt ze je echt als een persoon en niet als een nummertje dat ze moet afwerken. Door de juiste vragen...

3 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goeie hulp, kon direct bij Manon terecht ondanks haar drukke schema. Na paar korte vragen heeft ze snel een idee van de klachten.

9.9

1 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Erg betrokken en vakkundig. Ook praktische tips en oefeningen meekregen voor thuis. Fijne behandeling en een fijne sfeer bij FysioSportief.

30 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling als zeer goed ervaren. Ik kon snel terecht, zorgvuldig lichamelijk onderzoek, goede uitleg. Zeer prettig in contact. Erg tevreden!

10 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundige begeleiding. Er is snel en goed contact te krijgen. Waarbij de behandeling goed wordt uitgelegd en goede oefening worden aangeboden. De oefening worden tevens via de mail gestuurd ter...

8 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne benadering, persoonlijke behandelingen met duidelijke informatie en uitleg over de oefeningen. Ook nog even op de mail gestuurd handig om nog eens door te lezen. Voortgang en adviezen en samen...

8.9

3 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden over de behandeling. Er werd goed naar mijn klachten geluisterd en een haalbaar doel opgesteld. De oefeningen hielpen goed en waren ook prima thuis uit te voeren. Ik kan inmiddels...

9.9

31 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Manon is deskundig en neemt de tijd voor je. In een korte tijd heeft ze veel resultaat geboekt.

9 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Manon is een echte professional met een zeer groot inlevingsvermogen en expertise. Ze heeft mij tweemaal van klachten afgeholpen maar tevens geholpen om deze te voorkomen in de toekomst door gerichte...

9 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Manon schept een fijne, gemakkelijke sfeer tijdens de behandeling en de uitleg is duidelijk.

6 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg tevreden omdat ik altijd snel terecht kan, me serieus genomen voel en de zorgverlener deskundig is en vertelt wat en waarom ze het doet.

8.8

5 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Manon is heel goed in haar werk. Neemt haar werk serieus en boekt resultaten. Mijn klachten zijn weg, super fijn! Behandelingen voelde vertrouwd. Echt een professional.

21 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Manon is makkelijk te bereiken, ik kon snel bij haar terecht. Ze gaf goede advies over hoe ik me schouder kon belasten tijdens trainingen. Ze gaf vertrouwen tijdens het herstel process.

9.6

10 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer snelle reactie op behandelverzoek en veel vertrouwen in de expertise van de manueel therapeut. Alle stappen in de behandeling worden goed besproken.

9 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer kundig geholpen. Er wordt verder gekeken, niet alleen het probleem wordt verholpen maar ook de oorzaak wordt aangepakt. Vriendelijk en er is altijd ruimte voor overleg.

6 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Door de behandelingen en oefeningen zijn mijn klachten helemaal verholpen

2 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kwam voor mijn hoofdpijn waar ik erg veel last van had. Na de intake werd duidelijk dat ik last had van tensiontypeheadache. Toen dat duidelijk was, werd ik meteen behandeld en na een aantal...

15 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben naar Manon toe gegaan omdat ik pijn had in mijn onderrug tijdens het roeien. Manon legde alles duidelijk uit, nam haar tijd en vroeg toestemming voor sommige handelingen. Ik voelde me erg op...

9 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben goed geholpen met mijn blessure, het werd duidelijk wat er verkeerd zat en hoe dat verholpen kon worden. Na twee behandelingen heb ik geen last meer gehad.

9.6