Fysiotherapeut Huizen, B. van

Fysiotherapeut

Geslacht
Man
Er zijn 20 waarderingen Waarderen

Waardering over Huizen, B. van, Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Hoog Lede - Vlaardingen op 26 november 2020

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Peesontsteking

Ik ben bijzonder te spreken over Bram zijn manier van werken. Zijn deskundigheid, inzicht en het meedenken, heeft ervoor gezorgd dat ik (vrijwel) helemaal genezen ben van een chronische kniepees blessure waar ik al 13 jaar last van had. Daar waar ik tijdens mijn behandelingen het soms zelf niet meer zag zitten na tegenslagen, stak Bram een hart onder de riem en hield hij vast aan zijn kennis en ervaring. Bram beheerd ook heel goed jouw verwachtingen als patiënt. Hij benadrukt dat het een proces is van vallen en opstaan. De ene week gaan de vorderingen goed, de week erna kan het zo zijn dat het tegenzit. Dit alles blijft Bram goed communiceren en zorgt ervoor dat je niet opgeeft. Hij overlegt elke stap en legt ook uit waarom iets wel of niet zou werken. Als je zelf niet comfortabel bent met een bepaalde oefening, dan is dit bespreekbaar en indien mogelijk past hij dit aan. Daarnaast maakte de informele sfeer en zijn toegankelijkheid het elke keer weer een zeer prettige ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huizen, B. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.