Waardering over Iersel, P.L.M. van, Fysiotherapiepraktijk Praktijk van Iersel Fysiotherapie, locatie Heracles Stadion - Almelo op 7 juni 2011

8.5

Als artrosepatient heb ik door diverse van Iersel -therapeuten inmiddels veel goede behandelingen gekregen. Vooral Paul heeft als manueeltherapeut mij heel goed kunnen helpen terwijl een neuroloog (ook na een MRI-scan) mij met lege handen terug stuurde naar de huisarts. Maar ook de huisarts wist het niet. Paul kijkt eerst heel goed, ziet wat er niet goed zit, masseert, kraakt, past dry-needling toe en geeft oefeningen mee. Zo heeft hij mij al diverse keren af kunnen helpen van pijn in mijn rug, nek en schouder. Uiteraard ben ik daarover zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Iersel, P.L.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.