Fysiotherapeut Jens, S.E.

Fysiotherapeut

51 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Sportrevalidatie Hilversum, locatie Zeverijnstraat - Hilversum

5 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Susanne kijkt naar het geheel. Beweeglijkheid en symmetrie van het hele lijf werden bekeken en behandeld. Daardoor lijken mijn klachten nu definitief verleden tijd.

14 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne laagdrempelige enthousiaste begeleiding, met als uitgangspunt mijn sport paardrijden.

9.9

7 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Susanne luistert heel goed naar je en zet dit om in een plan dat werkt!

3 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden, goede uitleg en goede behandeling. Kijkt altijd naar je verleden en bespreekt daarop de behandeling. Indien nodig verandert ze in de loop van de behandeling van strategie

3 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben erg tevreden over behandeling. Kennis van zaken , betrokkenheid ook via mail altijd bereikbaar voor vragen top dus!

28 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Mw Jens is deskundig en toch heel menselijk en begripvol. De behandelingen waren stevig.

9.1

28 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Buiten het feit om dat Susanne een enorm fijn persoon is, wat ervoor zorgt dat ik met plezier naar mijn afspraken ga, is ze ook een goede therapeute en geeft zij mij de indruk dat ze zeer kundig is....

28 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettig en professionele behandelingen. Voel me altijd gehoord en verlicht na elke behandeling. En na 8 jaar nog steeds zeer tevreden!

27 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Contact en behandeling verloopt goed. Prettig in omgang en altij baat bij haar behandeling!

6 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Veel kunde en kennis. Je voet je al snel op je gemak. Er vindt eerst altijd een gesprekje plaats hoe het gaat en wat de klachten zijn. De behandeling is geheel op maat. De sfeer is erg prettig.

5 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Heel fijn geholpen.

4 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring met susanne is top!

12 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Susanne is een enthousiaste manueel therapeut. Prettig benadering en goede behandeling. Er wordt goed samengewerkt in deze praktijk door de therapeuten met verschillende specialisaties. Ben goed van...

9.8

2 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Vrolijke en energieke fysiotherapeut, ze nam mijn behandelingen over van een collega en ze wist eigenlijk naadloos door te gaan op de eerdere behandelingen, voor mij erg prettig. Daarnaast ziet ze op...

18 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een leuke sportschool! En Suus is een fantastische therapeut.

16 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne praktijk. Je wordt snel geholpen. Ondanks het feit dat Susanne je behoorlijk aanpakt op de behandeltafel kom ik er graag. Haar behandelingen zijn effectief. Momenteel loop ik bij...

4 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ze luistert goed naar de klachten, neemt contact op met andere specialisten indoen nodig. Geeft goede adviezen. Fijne accomodatie en prettige behandelingen.

3 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Susanne is een fijne therapeut die goed luistert en weet wat ze doet. Ook is ze eerlijk en indien nodig verwijst ze je door. Ze heeft mijn rugklachten verbeterd. De ruiterfit en flexchair hebben ook...

3 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

ik loop al een voor een hele lange periode met problemen in mijn lijf, door mevr. Jens haar behandelingen en inzichten en trainingsprogramma is het allemaal een stuk draagelijker geworden.

22 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Prettig, duidelijk en vakkundig.

9.8