Waardering over Kalkdijk-Dijkstra, A.J., Fysiotherapiepraktijk Bekken en Bekkenbodem Zorgcentrum - Leeuwarden op 25 februari 2014

6.3

Ik vond de intake heel onprettig. Je kunt je via internet aanmelden. Dan krijg je vrij snel een uitnodiging. Er werd weinig moeite gedaan om een beetje belangstellend over te komen. Bij degene die mij uiteindelijk behandelde was dat wel beter, maar ze deden niets met chronische pijnklachten alleen met mobiliteits problemen. Ik vond, dat ze zich er een beetje makkelijk van af maakten. Ik heb ook het idee, dat men vrij weinig wil doen, als je gewoon aanvullend verzekerd ben in mijn geval pakket 2. Dan denk je ergens recht op te hebben, maar dat valt nogal tegen. Waar voor gewaarschuwd was met de invoering van marktgerichte zorg, lijkt toch wel uit te komen. Als het zo door gaat is goede zorg straks alleen voor mensen met geld, want die verzekering stelt straks niet veel meer voor. Ik denk, dat men de vergoedingen te laag vind en dat men geen zin heeft zich hiervoor in te spannen. Het is dan meer het is jammer dat je geen geld hebt, maar helaas.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kalkdijk-Dijkstra, A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.