Waardering over Kampen-Slappendel, J.E. van, Fysiotherapiepraktijk Fysius Rugexperts Lelystad - Lelystad op 25 januari 2018

9.3
  • Rugpijn

Mevr, van Kampenis vrolijk en gezellige persoonlijkheid. Kan tegen grapjes en bevat zelf ook een heerlijke humor. Echter de belangrijkste eigenschap die zij heeft is haar kennis en luisterend oor. Ook is zij een strever die dermate alles uit een behandeling wilt halen voor haar patient dat zij zelfs adviezen inslaat over evt andere behandelingen naast het huidige behandelingsschema. Op suggestie van mijn man heeft zij advies ingeslagen over de combinatietherapie van Dry Needling en Fysiotherapie samen te gaan uitproberen bij mij dat ik momenteel rugpijnvrij ben. Ook op mijn vraag om evt onder begeleiding weer te beginnen met sporten gaf zij aan dat ik het beste kan beginnen met de lichte sporten zoals zwemmen omdat ik door het dragende vermogen van het water hulp krijg in de in kracht- en training uitdagende van de spieren tijdens het zwemmen. Ook vraagt zij hierbij adviezen in, aangezien ik aangaf ook weer naar de sportschool te willen gaan, bij collega’s aangezien Fysius aan - helaas - geen sportbegeleiding doet. Dit is ook het enigste minpuntje dat ik ervaar in al mijn contacten bij Fysius, het feit dat je er eigenlijk alleen voor komt te staan tijdens/na behandeling als het op het beginnen uitoefenen van sport uitkomt. Mevr. van Kampen zoekt dan zelfs hierbij naar een positievere uitkomst voor haar patienten. Sportbeoefenen, of dit nu wandelen in groepen is of - zoals ik graag weer zou willen - naar de sportschool kunnen gaan om conditie op te bouwen weer, met daarbij lichte krachttraining, is toch een vereiste van een gezond en weerbaarder spierenstelsel en lichaam.Fysius zelf is verder een correct behandelend, klantvriendelijk bedrijf dat ik reeds al heb geadviseerd aan mijn zussen ivm hun lichamelijke spierklachten (hebben echter ook een behoorlijk overgewicht waar zij beiden op hun eigen manier mee bezig zijn) echter blijkt er in Heerhugowaard geen Fysius te zitten. Ik hoop oprecht dat daar ook gauw een Fysius de deuren zal openen opdat ze daar kunnen starten met Fysiotherapie dan wel een second opinion kunnen aanvragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kampen-Slappendel, J.E. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.