Waardering over Kelbling, P.J., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapiepraktijk Zorgwaard, locatie Taxuslaan - Heerhugowaard op 10 juni 2015

• Rugpijn

Na 4 maanden rugpijn in onderrug en onder de rechterschouder, kan ik eindelijk zeggen dat ik pijnvrij bent. Dit dankzij de hulp van fysiotherapeut Paul Kelbling. Goede tips over mijn houding, die iedereen wel weet, maar vooral ook de bewustwording daarvan. Van je gezondheid, je lichaam, de zorg voor jezelf. Ik had mezelf verwaarloosd en dankzij Paul werd ik hier bewust van. Hartelijk dank hiervoor, Paul! Ik ben weer bewust van mijn lichaam en mijn gezondheid en de zorg hiervoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kelbling, P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.