Fysiotherapeut Khan, A.

Fysiotherapeut

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Khan, A., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie MCN, locatie Loenermark - Amsterdam op 16 juli 2013

In 2011 kwam ik voor het eerst bij de heer Khan nadat een andere fysio mij zonder succes al 3 maanden had behandeld voor blessures aan beide kuiten door het hardlopen. De heer Khan behandelde mijn blessures met dry needling. Hier wordt met naalden in de spieren geprikt. Hij kreeg me in één behandeling weer aan het hardlopen wat die andere fysio niet lukte in een periode van 3 maanden. In 2013 kreeg ik tijdens hardloopevenementen last van flinke spierkrampen in beide kuiten. Toch maar weer een afspraak gemaakt bij de heer Khan. Na onderzoek constateerde hij vele verhardingen in de spieren van beide kuiten. Vervolgens prikte hij die met naalden weer allemaal door. Ik heb 3 dagen rust gehouden en daarna kon ik weer hardlopen. Het was hem dus weer gelukt om mij in één behandeling weer te laten hardlopen. Gelooft u nog in sprookjes? Dit is geen sprookje. Dit is realiteit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Khan, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.