Fysiotherapeut Klaver, M.M.A.

Vrouw
Specialisme
Handfysiotherapeut
Er zijn 22 waarderingen Waarderen

Waardering over Klaver, M.M.A., Fysiotherapiepraktijk Fysio Masters Laren - Laren op 22 april 2020

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

N.v.t.

Rugpijn

Michelle stelt je direct op je gemak door haar vriendelijke ontvangst. Ze gaat niet alleen maar uit van je klacht, maar vraagt door, waardoor in mijn geval de oorzaak van de klacht helder werd en ik gericht behandeld kon worden. Ook de behandeling zelf heb ik als erg prettig ervaren, zeer professioneel en toch informeel, waardoor je ontspannen op de tafel ligt. Door de behandelingen en de oefeningen voor thuis ben ik er zeker op vooruit gegaan. Ik zou iedereen een fysio als Michelle gunnen!

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysio Masters Laren - Laren

Heerlijk om zo'n positieve reactie te ontvangen. Groet van heel team Fysio Masters.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klaver, M.M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.