Fysiotherapeut Klaver, M.M.A.

Vrouw
Specialisme
Handfysiotherapeut
Er zijn 25 waarderingen Waarderen

Waardering over Klaver, M.M.A., Fysiotherapiepraktijk Fysio Masters Laren - Laren op 29 april 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Frozen shoulder

Michelle zag meteen dat mijn polsblessure veroorzaakt was door een gescheurde meniscus. Iets wat de artsen niet hadden opgemerkt. Dankzij haar ben ik snel verwezen naar een goede kliniek en op tijd aan mijn pols geopereerd. Na de operatie zat mijn onderarm in een spalk en kon ik deze nauwelijks bewegen. Daardoor heb ik mijn schouder zwaar overbelast, met veel pijn tot gevolg. Michelle helpt mij ontzettend goed met massage en oefeningen om de arm weer helemaal beweegbaar te krijgen. Altijd vriendelijk, belangstellend en meelevend. Top fysiotherapeute!

Reactie van/namens Fysio Masters Laren - Laren

Goed om te lezen dat u tevreden bent met het resultaat van de behandelingen. Wat een moeilijke tijd moet dit voor u geweest zijn. Fijn dat u de moeite hebt genomen uw waardering hier te plaatsen. Vriendelijk dank daarvoor. Groet van heel team Fysio Masters.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klaver, M.M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.