Waardering over Klop, J., Fysiotherapiepraktijk Praktijk voor Fysiotherapie Haarlem-Oost - Haarlem op 11 november 2017

9.8
  • Gebroken heup

Vakmanschap is meesterschap. Daar kwam ik in één bezoek achter bij Jeanette Klop. Ik was al 5 maanden aan het tobben na een heupvervanging met mijn eigen fysio uit Brabant. Het lopen lukte gewoon niet en ik ging maar niet vooruit. Ik denk dat Mw. Klop het na 2 minuten al had gezien. Ze deed daarna een paar testjes en het probleem was geanalyseerd. Ik kreeg een oefenprogramma mee en merkte na 1 week al vooruitgang. Na een aantal weken oefenen kon ik lopen zonder stokken. Heerlijk. I.v.m. de afstand Den Bosch - Haarlem) deed ik elke week met Jeanette een soort e-health, waarbij ik de oefening filmde en mailde, waarna er weer reactie retour kwam. Het is in alle beroepen eigenlijk hetzelfde. De echte vakman "weet" gewoon wat het probleem is en de klungels laten je maar aanmodderen, waarbij je zelf steeds wanhopiger wordt. Jeanette behoort wat mij betreft tot de experts. Daarbij is ze communicatief ook heel sterk (ze snapt snel wat ze bedoelt) en je voelt je bij haar op je gemak. De 120 km rijden meer dan waard.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klop, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.