Fysiotherapeut Koetsier, W.B.

Specialisme
Manueel therapeut
Er zijn 16 waarderingen Waarderen

20 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Sportrevalidatie Hilversum, locatie Zeverijnstraat - Hilversum

28 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Openheid, betrouwbaarheid, doelgerichtheid, rustig en duidelijkheid zijn op Wouter van toepassing!

9.9

17 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De begeleiding van Wouter is geweldig. Hij luistert altijd goed hoe het de voorgaande periode is gegaan en past het trainingsschema voor die dag aan. Hij overlegt alles: de doelen die je wil halen...

7 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de verkregen zorg. Na 6 jaar met een blessure te hebben rondgelopen waarbij er vanuit het ziekenhuis geen bevredigende uitslag is gekomen, heb ik uiteindelijk op advies van...

21 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele zorgverlener. Goede intake met diagnosestelling en uitleg over behandeling. Fijne behandeling met gewenst resultaat nadien. Zeker aan te bevelen.

24 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben goed geholpen door Wouter. Ik had al een tijdje last van mijn knie maar door de behandelingen en door de tips die ik mee kreeg on thuis te doen gaat het een stuk beter.

16 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne en duidelijk onderzoek en behandeling! Informatie was ook uitstekend! Fijn dat Wouter de tijd nam voor mijn klachten! Bij herhaling klachten ga ook zeker naar hem terug!

26 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer positief. Kwam met een zeer pijnlijke duim, kon hem niet meer bewegen. Maar na 1 behandeling was de pijn verdwenen en kon ik weer alles met deze duim doen. Super tevreden!

26 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Wouter Wouter heeft na een goede en gedegen intake de klachten goed en deskundig behandeld. Zijn aandacht, medische kennis en behandeltips waren van uitstekende kwaliteit.

28 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettige ervaring op gebeld van communicatie en behandeling. De aandacht is echt op m'n klachten en er wordt goed gekeken naar wat ik wel en niet kan.

9.3

29 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Nadat Wouter mij een jaar geleden heeft geholpen bij een knieblessure (runners knee), ben ik de afgelopen periode weer bij hem geweest om te voorkomen dat de blessure terugkomt. Aan de hand van een...

9 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Na een knieblessure door hardlopen bij deze fysiotherapeut terecht gekomen. Hij geeft een goede en duidelijke uitleg over mijn klacht en hoe hiermee om te gaan. Ik werd snel van mijn klacht af...

21 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Erg prettig geholpen, denkt mee met mijn wensen en probeert zo zijn behandeling daarop in te spelen. Als sporter wil je vaak meer en sneller dan dat je lichaam aan kan. Wouter houdt hier op een...

14 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond heel prettig door deze fysiotherapeut behandeld te worden, hij luisterde goed naar je, leegde uit waarom hij iets deed, en was prettig in de omgang.Bij een fysio in Loosdrecht had ik hele...

6 februari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Altijd netjes, vriendelijk en gezellig. Op tijd. Behandelkamer wel wat klein en saai, duidelijker aangeven waar de afspraken zijn (ook omdat ik niet goed keek een paar X op de verkeerde plek aanwezig...

8.7

29 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne behandelingen en duidelijke informatie tijdens de behandeling waarom iets gedaan wordt. Ook was er altijd ruimte voor een grapje tijdens de behandeling en was er een erg ontspannen sfeer,...

15 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne, open benadering. Samen plan van aanpak bepalen. Duidelijke adviezen en directe oplossingen voor acute problemen

9.2

2 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Is communicatief sterk, goede duidelijke uitleg naar onze kinderen en ons toe.. Gaat leuk met kinderen om. Goed advies voor vakantie en oefeningen mee voor thuis zodat goed blijft gaan. Kinderen...

9.7

18 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ervaren als erg positief. Behandelaar is communicatief sterk en altijd bereikbaar. Ook in de periode dat ik op vakantie was erg goede oefeningen meegekregen. Eindresultaat: Ik sport weer pijnvrij en...

9.7

5 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kon dezelfde dag nog terecht voor een afspraak en na de behandeling werd ik van goed advies voorzien over het mogen uitvoeren van mijn sport.