Waardering over Koning, J.C.M.F., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapiepraktijk Koning en Mandema - Den Haag op 8 mei 2014

9.3

Ruim 20 jaar geleden een ongeluk gehad. Voor revalidatie (3 jaar lang) bij Hans Koning in de praktijk geweest. Ik heb last van een ernstig beschadigd enkelgewricht. De revalidatie verliep erg goed. Werd goed en vakkundig geholpen. De praktijk let erop dat de basis vaardigheden voor het afwikkelen van de voet zo goed mogelijk (waar kan) verloopt. Daarnaast kun je terecht voor informatie en ondersteuning in het verdere (revalidatie/helings-) proces. Zelfs na 20 jaar een belletje plegen en Hans staat voor je klaar om je te helpen (ik woon inmiddels aan de andere kant van het land), maar een afspraak is zo gemaakt. Ik wou dat hij zijn praktijk bij mij in de buurt had.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koning, J.C.M.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.