Waardering over Kooi, M., Fysiotherapiepraktijk Praktijk voor Fysiotherapie en Manuele Therapie M. Kooi - Kortenhoef op 10 juni 2011

7.5

Mw. Kooi is zeer doortastend, rechtdoor zee waardoor de behandeling door haar een (pijnlijke) verademing is. Helaas is het gebouw door de eigenaar slecht voorzien van geluidisolatie, waardoor ik de accomodatie niet meer punten kan geven. Dit doet echter niets af aan de behandeling. ik kon het formulier niet afsluiten zonder het punt "medewerkers"in te vullen, echter werk Mw. Kooi zonder medewerkers, en wordt ik door haar behandeld Ze heeft een enorme kennis op lichaamlijk gebied en is beslist niet in voor aaipraktijken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kooi, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.