Fysiotherapeut Kooistra, J.J.G.

Fysiotherapeut

33 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Fysiotherapiepraktijk Fysiogroep Waterland, locatie Monnickendam - Swaensborch - Monnickendam

31 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kon heel snel terecht. Jos is super flexibel, qua planning. Hij werkt erg doelgericht en resultaatgericht, zodat ik snel al weer zonder pijn kon lopen. Behalve dat hij goede en praktische...

3 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kan me geen betere fysiotherapeut voorstellen dan Jos. Ik kwam binnen met een langdurige klacht waar ik al maanden lang last van had. Na de intake zorgde hij voor gerichte massage op de pijnplek...

26 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Korte lijnen, snel overleg tussen diverse disciplines.

9.6

25 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik kwam binnen en kom eigenlijk niets meer dan alleen mr hinken, na 1/2 maanden was dat zo goed als voorbij en kon ik normaal weer lopen toen ik naar de volgende stap ging kon ik ook al fietsen en...

15 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Duidelijke uitleg Voel me serieus genomen

9.7

3 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Zeer fijne, rustige en deskundige fysiotherapeut in omgang. Bied een luisterend oor en straalt positiviteit uit voor als het even wat minder gaat. Oefeningen zijn (bijna) nooit hetzelfde. Daarnaast...

8.4

2 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Uitstekende gerichte en professionele behandelingen. Erg tevreden met het resultaat!

2 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Hij heeft veel kennis opgedaan in zijn carrière, dit stelde mij erg op mijn gemak. Het plan van aanpak was heel duidelijk net zoals de oefeningen die voor thuis mee gegeven werden.

31 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Uitstekend geholpen en duidelijke oefeningen en opbouw.

5 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik kon binnen 2 dagen terecht voor mijn eerste behandeling. Ervaren fysio, binnen 6 behandelingen van mijn hielspoor af

29 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Hij luistert goed, besteed volledige aandacht aan je en denkt echt met je mee in wat haalbaar is qua oefeningen. Super fijne behandelaar.

8 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Jos is een nuchtere fysio met heldere uitleg en een duidelijk plan. Daarnaast is hij oprecht geïnteresseerd is zijn client.

25 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie

Fijne ervaring. Er wordt echt even de tijd voor je genomen en je wordt meegenomen in het behandelplan, oefeningen worden voorgedaan inclusief een stuk advies. Al met al een goede fysio.

9.7

5 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie

Jos denkt goed mee in je situatie (en vooruit). Naast de behandeling heb ik bruikbare adviezen en oefeningen mee gekregen voor thuis waarmee mijn rugklachten niet alleen verminderden maar mijn rug...

28 juli 2020 - Geplaatst door de redactie

Snelle beschikbaarheid, kundige behandeling inclusief preventie middels tape en heldere oefeningen. Daarnaast zeer prettig in de communicatie. Al met al een fijne ervaring.

19 juli 2020 - Geplaatst door de redactie

Blij dat ik snel terecht kon na werktijd. Tape hielp goed!

24 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Dit is een hele fijne fysiotherapeut die weet waar hij over praat met een goed gevoel voor humor. Hij is sociaal, luistert goed en komt met een duidelijke aanpak die je gezamenlijk bespreekt. Heeft...

24 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Jos heeft mij zeer goed geholpen met mijn rugklachten. Zijn manier van omgang was ontspannen, maar toch duidelijk. Wat ik erg fijn vond is dat hij mij ook preventieve oefeningen mee gaf, waardoor ik...

23 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Hele fijne en goede fysiotherapeut! Hij was altijd fijn in de omgang en luisterde echt naar mijn verhaal/blessure waarbij hij een perfect passend advies en behandeling voorschreef. Mijn enkel voelt...

20 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

Heel fijn persoon, die goed naar je luistert en oprecht met je aan de slag gaat om samen een doel te bereiken!