Fysiotherapeut Koops, J.B.

Geslacht
Man
Specialisme
Manueel therapeut
Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Koops, J.B., Centrum voor orthopedie en beweging Annatommie mc Amersfoort - Amersfoort op 14 november 2016

Heupvervanging

Kleinschaligheid, prettige omgeving en persoonlijke benadering en behandeling waren voor mij de reden om voor Annatommie te kiezen. Jordi Koops heeft mij op zeer persoonlijke, vriendelijke en professionele wijze geholpen goed te revalideren. Met name zijn adequate reactie na mijn val was zeer vakkundig. Dat gaf weer voldoende zelfvertrouwen om goed verder te kunnen revalideren. Zijn praktische hulp bij het "oplossen" van het ontstane beenverschil na de operatie, heb ik zeer gewaardeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koops, J.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.