Fysiotherapeut Kraats, R. van de

Fysiotherapeut

14 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Sportrevalidatie Hilversum, locatie Zeverijnstraat - Hilversum

24 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben 2x met problemen bij Robert-Jan geweest en beide keren super tevreden hersteld, hij gaf mij het vertrouwen weer terug en ik kan weer vrolijk door, nogmaals een grote dank, en blijf jezelf dat...

9 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Robert-Jan luistert erg goed naar de klachten en het verloop hiervan tijdens de behandelperiode. Hij legt alles goed uit (oorzaak probleem en wat hij doet) en geeft oefeningen voor thuis mee. Ging...

9.1

5 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Resultaat gerichte behandeling, waarbij verwachtingmanagement goed was in relatie tot de kwetsuur.

9.6

6 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede en duidelijke begeleiding. Goed overleg wat er wordt behandeld en waarom en wat het (eind) resultaat / doelstelling is. Neemt de tijd en luistert goed na de klachten, Door de goede...

31 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de kundige aanpak van Robert-Jan. De combinatie van zeer effectieve behandeling en samenstelling van dagelijks twee keer uit te voerende oefeningen heeft mij mijn mobiliteit...

30 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Na diverse behandelingen na anderhalf jaar met pijn gelopen, nu pijnvrij. Had dit eerder moeten doen. Goed begeleidt goede behandeling goede uitleg,

22 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over het hele traject en ik ben ervan overtuigd dat het behaalde resultaat zo goed is als het zijn kon gezien de aard van de beginsituatie. Daarnaast was het nooit vervelend om...

9.9

15 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben uiterst tevreden

3 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Luistert naar je einddoel en hier werk je samen naartoe

30 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Robert-Jan is een kundige behandelaar. Hij wist oorzaak goed te achterhalen terwijl pijn op andere plek zat. Met enkele behandelingen was pijn en oorzaak verholpen.

7.3

6 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Robert-Jan heeft mij goed geholpen bij het behandelen van mijn (pijn)klachten. Dit heeft hij gedaan door met mij doelgerichte oefeningen, afgesteld op mijn sport/positie, stap voor stap naar volledig...

7.8

28 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

EPTE behandeling gehad, redelijk nieuwe behandeling, maar werd goed op m'n gemak gesteld. Fijne benadering van de fysio. En de behandeling had meteen effect, ook niet onbelangrijk.

9.7

14 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Jaren al Achilles problemen. Door verwezen naar Robert Jan van de Kraats. Apte gehad en schoc wafe en klachten praktisch over. Perfecte behandeling vriendelijk en belangstellend.

9.8

13 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Robert-Jan is enthousiast, geïnteresseerd, vakkundig en sociaal. Hij luistert goed en vraagt door en geeft tijdens een behandeling goed aan wat hij gaat doen, waarom en hoe. Toen een behandeling een...

8.7
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 15 waarderingen.