Fysiotherapeut Kruis, B.L.

Fysiotherapeut

Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Kruis, B.L., Fysiotherapiepraktijk Groups for Balance - Fysiotherapie - Alkmaar op 21 maart 2019

Nadat ik bij ons op het dorp niet echt vooruit kwam bij de fysiotherapeuten met mijn pijnklachten aan de schouder ben ik via het ziekenhuis in Alkmaar doorverwezen naar Groups for Balance in Alkmaar. De heer Bob Kruis heeft mij daar behandeld voor kalkafzetting in mijn schouderpees d.m.v. Shockwave therapie en daar ben ik zo van opgeknapt dat ik de werkzaamheden van mijn bedrijfje weer zonder pijnklachten kan uitvoeren, hier ben ik erg blij mee.Ik vind de menselijke een eerlijke benadering een echt pluspunt en heb er de autorit van een uurtje heen en terug zeker voor over gehad.Ik ben de heer Bob Kruis en zijn praktijk daar erg dankbaar voor.Ik zou deze praktijk daarom zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kruis, B.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.