Waardering over Laarhoven-Haazebroek, K.C., Fysiotherapiepraktijk Praktijk voor Fysiotherapie Aan de Badhoeve - Badhoevedorp op 31 mei 2017

Klazina is een zeer deskundige fysiotherapeut met een luisterend oor. Ze is zeer betrokken. Haar doel is om vrouwen met oedeem na een okseltoilet zo goed mogelijk te laten functioneren, zonder die afschuwelijke steunkous die je elke dag herinnert aan die vreselijke borstkanker. De behandelingen zijn zeer ontspannen en helpen mij enorm. Door regelmatige behandelingen lukt het haar steeds het vocht weg te krijgen. Mijn kwaliteit van leven is mede daardoor goed. Ik voel me zo goed na een behandeling en ga ook ontspannener naar de altijd weer spannende controles. Klazina betekent erg veel voor me en geeft me weer wat meer vertrouwen in mijn lichaam. Ze geeft ook goede adviezen hoe om te gaan met de bijwerkingen van de hormoonremmers die ik moet slikken. Zonder haar therapie zou mijn kwaliteit van leven minder zijn. Ze verdient  een hoge waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laarhoven-Haazebroek, K.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.