Fysiotherapeut Lammerts van Bueren, R.

Fysiotherapeut

Er zijn 32 waarderingen Waarderen

Waardering over Lammerts van Bueren, R., Fysiotherapiepraktijk Fysius Rugexperts Eindhoven - Eindhoven op 20 oktober 2020

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

N.v.t.

Rugpijn

Remi nam vanaf het begin mijn klachten erg serieus, zelfs toen ik deze zelf nog enigszins onderschatte. Hij nam mij goed mee in de beslissingen die gemaakt werden over de behandeling en schepte een goed beeld met verwachtingen van de behandeling. Remi was erg betrokken gedurende de behandelperiode. Ik vond het ook erg fijn dat hij goed kon verklaren waar sommige klachten vandaan kwamen, met soms wat extra uitleg over de werking van desbetreffende spieren. Na de behandel periode zijn de klachten afgenomen. Ook duidelijk beeld van wat ik kan blijven doen om de klachten weg te houden. Concluderen ben ik erg tevreden over de behandelperiode en Remi daarbij als zorgverlener.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lammerts van Bueren, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.