Waardering over Lamoen, X.P.C. van, Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Gestel, locatie Jan van Boendalelaan - Eindhoven op 14 maart 2019

• Peesontsteking

Ben hardloper en had al ruim een jaar knieklachten. Daarvoor al bij verschillende therapeuten geweest, maar nooit echt met goed resultaat. Op advies van een andere hardloper bij  Fysiotherpeut X. van Lamoen terecht gekomen. Ben heel enthousiast over het resultaat en deel mijn enthousiasme nog steeds met andere hardlopers als zij klachten hebben. Zelf had ik klachten in de pees van mijn knie maar de techniek die bij mij geholpen heeft werkt ook zeer prima bij andere peesklachten. Het is op dit moment zo dat mijn knie nog weer beter is dan toen we met de behandeling stopten, terwijl ik toch net zoveel hardloop als ik eerst deed. Vier weken geleden heb ik nog een hele marathon gelopen en daarna en tijdens het lopen voelde ik de knie nauwelijks. Is echt een heel goed teken. Soms ben ik wel eens benieuwd of dit ook binnenin de knie te zien is. Maar ook hieraan wordt gedacht door de fysiotherapeut  want nog niet zo lang geleden kreeg ik van hem een e-mail met de vraag hoe het ging. Binnenkort inderdaad ook weer een afspraak om te checken hoe het nu daadwerkelijk van binnen met de knie gesteld is. Dus ook goede nazorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lamoen, X.P.C. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.