Fysiotherapeut Lancee, D.

Fysiotherapeut

12 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Fysiotherapiepraktijk Trias Fysiotherapie & Sportrevalidatie Mississippidreef - Utrecht

8 mei 2018 - Geplaatst door de redactie

Met knieklachten bij Daan terecht gekomen en hij heeft het meteen goed opgepakt met behandeling en oefeningen voor versterking van spieren. Herstel vorderde gestaag en inmiddels klachtenvrij. Later...

9.8

1 maart 2018 - Geplaatst door de redactie

Ik had al een tijd last van een achillespeesblessure. Na behandeling door Daan ben ik helemaal pijnvrij, beter kan niet. Daarnaast is hij prettig in de omgang. Dus een 10.

11 december 2017 - Geplaatst door de redactie

Ruim 1,5 jaar kampte ik met rugklachten.Daan heeft mij heel goed geholpen.Hij zag gelijk waardoor de rugklachten zijn ontstaan en koos hiervoor de juiste behandelmethode.Ik ben nu weer klachten...

9.7

9 december 2017 - Geplaatst door de redactie

Goed geholpen, Niets op aan te merken

8.5

19 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Binnengekomen met klachten aan mijn knieen. Na het intake gesprek kon Daan al snel de oorzaken aanwijzen. Met gerichte oefeningen en informatie zijn met klachten inmiddels verdwenen. Ik heb Daan als...

9.3

7 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Daan is een kundige en prettige fysiotherapeut. Hij luistert goed en heeft mij snel van mijn klachten af geholpen. Ik zou hem zeker aanraden!

9.7

26 september 2017 - Geplaatst door de redactie

vriendelijk en profesioneel,alleen het gebouw is een beetje leeg in de wachtruimte,soms weet je niet of je geholpen gaat worden want er is geen receptie

9.5

19 september 2017 - Geplaatst door de redactie

Super fijn geholpen door Daan. Binnen de kortste tijd zonder klachten!

Fysiotherapiepraktijk Trias Fysiotherapie & Sportrevalidatie Olympos - Utrecht

19 september 2017 - Geplaatst door de redactie

Daan is een uitstekende fysiotherapeut die goed luistert. Ik gaf aan wat de klacht was en samen kwamen we tot een goed behandelplan. Na een aantal behandelingen merkte ik verlichting van de klachten...

8.5

22 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Top gast die voor mensen klaar staat en altijd wil helpen.

21 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Wegens klachten aan mijn knieën heb ik deze fysiotherapeut bezocht. Altijd een goed luisterend oor, neemt de aandacht voor je en adviseert uitstekend.

21 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Zeer netjes en effectief geholpen!

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn nog geen waarderingen.