Fysiotherapeut Lanson, P.H.

Fysiotherapeut

Er zijn 47 waarderingen Waarderen

Waardering over Lanson, P.H., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie DorSano Rijssen - Rijssen op 20 maart 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

-De Fysiotherapeut maakte tijdens de intake een goede analyse van mijn chronische nek/schouder probleem en gaf daarbij een duidelijke uitleg. -Hierna zijn we begonnen met een 5 tal oefeningen om dagelijks thuis te oefenen. Hierbij werd beeldmateriaal en duidelijke begeleidende tekst overhandigd. -De voortgang van de oefeningen en eventuele problemen daarbij werden tijdens een volgend bezoek goed besproken waarbij adviezen voor verbeteringen werden aangereikt. -Inmiddels hebben ik nu een tiental oefeningen die ik dagelijks praktiseer. -Ook heb ik op advies van de Fysiotherapeut een Infrarood lamp aangeschaft die ik dagelijks gebruik gedurende een 15 tot 20 minuten voor een betere doorbloeding van de nek/schouder spieren. -De beschreven aanpak heeft geleid tot een sterke verbetering van mijn nek klachten en ik ben daar dan ook zeer tevreden over. Deze aanpak, i.e. een goede analyse met oefeningen die je thuis regelmatig kunt/moet doen, is dan ook zeer aan te bevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lanson, P.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.