Waardering over Lenting, D.J., Fysiotherapiepraktijk Fysio Physics Fysiotherapie, locatie Amersfoort - Amersfoort op 26 november 2018

Dirk Jan is een echte professional met heel veel kennis. Hij gaat direct op zoek naar de oorzaak van de klacht en laat zich niet misleiden door waar de pijnklacht zit. Ik kwam daar met kuitklachten, maar het probleem kwam vanuit mijn heup. En de klachten zijn verdwenen. Hij kijkt naar het totale lichaam en gaat opzoek naar het gewricht dat uit balans is. Zijn filosofie spreekt mij erg aan, dat als ergens een gewricht uit balans is, dat je dan vanzelf klachten krijgt. Dus de oplossing van de klachten ligt in het weer goed laten functioneren van je gewrichten. En daar is hij een kei in!Dit is de eerste fysiotherapeut die ik ontmoet heb, die werkt vanuit een totaalbeeld en een duidelijke visie heeft. Inmiddels heeft hij ook mijn twee kinderen van hun klachten verholpen. Dus echt een aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lenting, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.