Fysiotherapeut Levie, M. de

Man
Specialisme
Sportfysiotherapeut
Er zijn 19 waarderingen Waarderen

Waardering over Levie, M. de, Fysiotherapiepraktijk FysioHolland Amsterdam Oosterpark - Amsterdam op 5 juni 2017

Kniebandletsel

Michael heeft mij heel goed begeleid bij het revalideren van een kruisband operatie. Hij heeft voor de operatie de tijd genomen om mij uitgebreid te informeren over alles wat er aan zat te komen, dit heb ik als erg prettig ervaren. Tijdens het jaar dat ik met hem heb getraind, heeft hij goed geluisterd naar mijn persoonlijke doel maar tegelijkertijd was hij ook kritisch op de vooruitgang die ik boekte. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik in tijden dat ik er minder zin in had, toch door ben gegaan. Achteraf ben ik daar uiteraard blij mee. De oefeningen die ik deed werden altijd goed uitgelegd. Ik vond het ook motiverend  dat Micheal vaak duidelijk kon uitleggen wat het nut van elke oefening was en waarom dat voor mij belangrijk was. Kortom, het was een pittig revalidatie proces, maar Michael heeft mij uitstekende geholpen om me weer zeker en sterk te voelen over mijn knie. Mijn ervaring met Michael is zeer positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Levie, M. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.