Waardering over Ligthart, J.J.M., Fysiotherapiepraktijk FysioHolland Laren Raadhuis - Laren op 4 september 2019

9.5
  • Artrose

een aantal jaren ben ik onder behandeling i.v.m. terugkerende klachten van slijmbeursontsteking van linkerbeen, bilspier links die opspeelt, toename pijn en bewegingsbeperking linker lies (na o.k. lies jaren terug). Laatste tijd pijn bij lopen (na val met fiets). Mike vroeg of er weleens foto's genomen waren van mijn heup: niet dus. Foto's laten maken van mijn linker heup: ernstige slijtage linker heup. Dat moet de oorzaak zijn. Ik kon heel snel geopereerd worden. Via de voorste benadering liep ik dezelfde middag al met een loopkar. De volgende middag ging ik lopend met 2 krukken naar huis. Vandaag 1 maand na de o.k. loop ik zonder pijn, zonder krukken als herboren rond!! Hulde aan Mike die mij toch niet voldoende zag herstellen en ook aanvoelde dat er meer aan de hand was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ligthart, J.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.