Waardering over Ligthart, J.J.M., Fysiotherapiepraktijk FysioHolland Laren Raadhuis - Laren op 20 januari 2017

9.5
  • Enkelbandletsel

Mike Ligthart is een fysio die behoort tot de buiteuncategorie. Hij verstaat niet alleen zijn vak bijzonder goed, maar is ook in staat om 'the big picture' te analyseren. Daarnaast is hij een communicator, hij stelt je snel op je gemak en weet duidelijke instructies te geven waardoor je je echt gestimuleerd voelt om er thuis ook serieus mee aan de slag te gaan. Ik heb hem al bij velen aangeraden en dat zal ik blijven doen. Ik vind het ook goed dat hij nu weer een pittige opleiding doet om zijn vakkundigheid naar een nog hoger plan te trekken, dat geeft je als patiënt het gevoel dat iemand vanuit recente kennis en ontwikkeling met je aan de slag gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ligthart, J.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.