Waardering over Lohof-Venema, S., Fysiotherapiepraktijk Bekkenfysiotherapiepraktijk Overwinning - Wildervank op 17 oktober 2017

7.5
  • Caudalaesie

Heel aardige,enthousiaste vrouw (zonder werknemers) die zo overtuigd is van haar behandeling, haar kunnen, dat ze me na een aantal afspraken zei dat 't mijn eigen schuld is dat ik niet beter wordt omdat ik haar oefeningen thuis niet voldoende doe. Op mijn verweer dat me dat niet lukt, antwoorde ze: Dat ze me dat mooi wijs gemaakt hebben in Beatrixoord dat mijn zenuwbanen beschadigd zijn ( heb incomplete dwarslaesie en caudasyndroom).... Toch ben ik ook positief, want nadat ze mijn stuitje heeft rechtgezet, werd mijn lopen wel iets soepeler. Ze dacht werkelijk dat ze me helemaal genezen kon, als ik die oefeningen thuis maar deed én haar haar behandeling liet doen. Jammer..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohof-Venema, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.