Waardering over Luitjes, M.C.E., Fysiotherapiepraktijk Praktijk voor Nek-, Schouder- en Armklachten - Groningen op 4 november 2017

8.5
  • RSI

Matthijs is een zeer vakkundig fysiotherapeut met mensenkennis. Hij behandelde mijn triggerpoints in schouders en armen met dry needling. Legde goed uit waarom deze behandeling zijn voorkeur heeft en hoe het werkt. Voor mij heeft dit geresulteerd in eindelijk begrijpen waarom de pijn en stijfheid niet verdween met alleen oefeningen doen. Daarnaast vind ik Matthijs zeer plezierig in de omgang en een goede luisteraar. Gesprekken met hem hebben diepgang en hebben mij geholpen rust en ontspanning te vinden. Heb je klachten in nek, schouder of armen en kun je een steuntje in de rug gebruiken dan dan ben je bij Matthijs in goede handen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Luitjes, M.C.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.