Waardering over Makkink, G.W., Fysiotherapiepraktijk Pyramedic Fysiotherapie - Soesterberg op 14 november 2019

9.7

Ik kom drie keer per week bij Guus Makkink vanwege een lastige blessure aan mijn elleboog. Recent ben ik geopereerd en Guus helpt me bij de revalidatie. Guus is enorm kundig, gedreven en begripvol. Mijn revalidatie verloopt niet altijd even soepel , maar dankzij de hulp van Guus zit er een stijgende lijn in mijn herstel. Zonder zijn behandelingen zou ik lang niet op het punt zijn waar ik nu gelukkig weer ben. Hiernaast is het heel prettig dat Guus sportfysiotherapeut is. De oefeningen die ik krijg zijn erop gericht om zo snel mogelijk mijn sport weer op te kunnen pakken. De zeer complete oefenzaal die grenst aan de behandelkamer helpt hier zeker bij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Makkink, G.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.