Fysiotherapeut Manje, B.M.

Fysiotherapeut

113 resultaten voor je selectie:

4 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goed, erg goed! Zo heb ik de behandeling van Bernard ervaren. Zeer kundig en met een goed empathisch vermogen. Na heel veel jaren tobben was zijn behandeling en duidelijk oplossingsgerichte aanpak...

Fysiotherapiepraktijk Fysiocratie Fysio- en Manuele Therapie Leidsche Rijn - Utrecht

6 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Na nek-/schouderklachten jarenlang genegeerd te hebben binnen zeer korte tijd afgeholpen van mijn klachten! Bernard geeft goed advies en helpt je ook om je houding te veranderen om nieuwe problemen...

21 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bernard heeft veel kennis en past die kennis toe tijdens de behandeling. Daarnaast geeft hij ook veel tips hoe om te gaan met eventuele klachten, maar ook preventieve tips om klachten voor te zijn.

9.6

13 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben heel content over deze zorgaanbieder. Is altijd goed bereikbaar, werkt heel efficiënt en zijn behandelingen, met goede adviezen. zijn snel doeltreffend.

9.3

4 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bernhard is zeldzaam goed in zijn vak. Ik ben ongelooflijk blij dat ik bij hem terecht kon.

4 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De Heer Manje was de derde fysiotherapeut voor mij, maar de eerste die me daadwerkelijk op de lange termijn van mijn nekklachten af hielp. Goed advies, duidelijke oefeningen en een prettige...

9.6

18 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een topper is Bernard! Vanaf de eerste minuut voelde ik me meteen op mijn gemak, hij luistert goed en gaat zeer deskundig te werk! Daarnaast geeft hij goede tips en wist meteen waar het probleem...

10 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Deskundig advies en snel resultaat merkbaar na 2 tot 3 behandelingen.

9.4

8 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Eindelijk wist iemand mij te vertellen wat er met mijn rug aan de hand was en wat ik er aan kon doen om het op te lossen. Bernard is een therapeut die de liefde voor zijn vak ademt en hij kijkt...

8 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bernhard luistert goed en vraagt goed door. Niet alleen over de klacht zelf, maar ook over hoe je sport en beweegt. Hiermee krijgt hij een goed beeld van de klacht en verhelpt hij niet alleen de...

7 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Al jaren had ik last van mijn rug en Bernard is de eerste fysiotherapeut die mij en mijn klachten echt serieus nam. Bernard keek naar de oorzaak van het probleem en hoe dit verholpen kon worden, in...

7 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede zorg en erg professioneel. Weet waar hij het over heeft en is ook fijn in de omgang wat ik erg prettig vind.

7 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn klachten zijn verholpen na 2 behandelingen. Daarvoor liep ik al langer bij een andere fysiotherapeut zonder resultaat.

9.1

7 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een fijne adequate behandeling waarbij de pijnlijke locaties stevig behandeld werden, maar wel met een zeer positief resultaat!

8.4

7 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bernard is allereerst heel persoonlijk. Hij praat niet als een specialist, hij praat van Bernard tot mij. Dat voelt al goed. Hij stelt gerichte vragen. Komt daardoor snel tot het probleem. Gerichte...

8.8

29 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Na 1,5 jaar last van mijn onderrug binnen 3 sessies ervan af geholpen! Super blij met het resultaat, ik kan weer heerlijk sporten zonder pijn en frustraties.

29 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Effectief, betrouwbaar en gewoon fijn!

9.7

8 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kom al geruime bij Bernhard met verschillende zorgvragen. Zeer deskundig en met een luisterend oor voel ik mij altijd meer dan welkom. Een prettig persoon, die weet wat hij doet en zich altijd...

20 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Bernard stelt je op je gemak, luistert goed, is zeer deskundig en geeft gerichte huiswerk oefeningen. Zijn behandeling samen met de oefeningen hebben er voor gezorgd mijn klachten sterk verbeterd...

20 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Bernard Manje begint altijd op tijd, je hoeft nooit te wachten. De behandelingen zijn effectief door een zeer kundige therapeut.

8.4