Waardering over Matthée, M.J.E., Fysiotherapiepraktijk Fysius Rugexperts Utrecht - Utrecht op 13 december 2019

9.5

Zeer blij ben ik met mijn manueel therapeut Marc, die mij momenteel nog maar 1 maal per 4 weken behandelt. Hij weet mijn beperkingen en pijn, veroorzaakt door heupslijtage erg goed aan te pakken. De behandelingen maken zelfs dat ik weer met beleid kan wandelen, tennissen en golfen. Inmiddels op advies uitgebreid met zwemmen. Dit alles had ik niet voor mogelijk gehouden toen ik met mijn problemen bij Fysius terecht kwam. Na de maandelijkse “onderhoudsbeurt” bemerk ik bijna iedere keer als ik de vestiging verlaat, al resultaat van de behandeling en kan ik weer vooruit. Als therapeut voor mij een 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Matthée, M.J.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.