Waardering over Mentink, H.J.A., Fysiotherapiepraktijk Fysiomobilae, locatie Hyacinthstraat - Zwolle op 15 augustus 2015

• Gebroken heup

Ik ben zeer tevreden over de Dhr. Mentink ik ben al jaren met diverse klachten bij hem onder behandeling (geweest) en steeds heel goed weer op weg geholpen. Hij heeft altijd gezegd dat mijn rugklachten sterk zouden verminderen door vervanging van de heup/en en dat is uitgekomen 2 jaar terug heb ik de eerste nieuwe heup en voor 10weken terug de tweede nieuwe heup gekregen beide waren versleten bleek en nu al merk ik dat ik nagenoeg geen pijn meer heb in de rug waar ook een actieve slijtage zit. Ook de revalidatie is goed aangepakt en hoop zo nog jaren mijn dingen weer op te pakken die ik nu niet kon doen. Ook de overige medewerkers waar ik onder behandeling ben geweest zijn prettige mensen die allen goed luisteren naar je en behandelen. Dank jullie wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mentink, H.J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.