Fysiotherapeut Moes, W.R.

Fysiotherapeut

5 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Praktijk voor Fysio- en Manuele therapie Ronald Moes - Vaassen

20 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Na jaren nekklachten en zoveel ziekenhuizen verder alles meegemaakt MRI scan ,foto’s, fisiotherapeuten Nu na 4 jaar 1x bij Ronald Moes geweest Gelijk resultaat! Atlascorrectie gehad. Geen pijn meer...

31 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede ervaringen met Ronald Moes. Bij diverse fysio praktijken geweest. Bij Ronald van de klachten af.

8.8

10 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik had problemen met mijn wervels en na een keer bij mijnheer Moes was het weer beter

9 mei 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Ronald is deskundig in zijn vakgebied fysiotherapie. Door zijn kennis en kunde op het gebied van reflextherapie en atlastherapie verricht hij volgens mij "wonderen". Topsporters moeten naast een...

3 april 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Fantastisch, meedenkend en zeer profesioneel. Dankzij hem gaat het na heel veel jaren doormodderen een stuk beter. Ook zijn advies aan neuroloog heeft zeer goed gewerkt.

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 2 waarderingen.