Fysiotherapeut Molenaar, W.C.M.

Fysiotherapeut

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

8 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Fysiotherapiepraktijk Fysiogroep Waterland, locatie Monnickendam - Swaensborch - Monnickendam

8 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Goede begeleiding en motiverend. Zit me goed achter mijn broek aan.

9.7

18 april 2019 - Geplaatst door de redactie

Deskundige begeleiding na mijn rugoperatie, dichtbij huis.

22 februari 2019 - Geplaatst door de redactie

Sinds ca. 5 jaar ben ik onder behandeling bij Wouter Molenaar van Fysiogroep Waterland. indicatie: behandeling voorafgaand aan plaatsing THP (totale heupprothese) rechts in 2014 en links, in 2016....

9.3

28 november 2018 - Geplaatst door de redactie

Heel prettige sfeer. Veel persoonlijke aandacht. En het belangrijkste: Ik ga vooruit door de wekelijkse training.

16 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Een respectvolle kundige behandeling door deze manueel therapeut. Hij heeft me geholpen snel van mijn klachten af te komen.

9.7

16 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Duidelijke uitleg zeer goede behandelingen nazorg.

8.2

16 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Fijne behandeling en een prettige sportles

8.8

behandeling is goed