Fysiotherapeut Nagelmaeker, J.P.

Fysiotherapeut

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Nagelmaeker, J.P., Fysiotherapiepraktijk Orthomotive, locatie Almere Stad - Almere op 17 oktober 2019

De afgelopen 1,5 jaar ben ik bijna elke week bij Joost geweest. Joost gaf mij het gevoel dat ik alles kon vertellen en naast de professionele ondersteuning echt een enorme steun was voor mij. De oefeningen die hij aanbiedt zijn duidelijk en goed afgestemd op wat kan en wat mogelijk is. Joost is eerlijk in wat haalbaar is in een behandeling. De communicatie verloopt altijd heel soepel. Joost is altijd goed bereikbaar en reageert snel. Hij neemt de tijd voor je, dat vond ik erg prettig. Bedankt Joost voor je steun en hulp!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nagelmaeker, J.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.