Waardering over Nagelmaeker, J.P., Fysiotherapiepraktijk Orthomotive, locatie Almere Stad - Almere op 1 januari 2018

9.2
  • RSI

Ik ben geopereerd aan mijn bovenarm vanwege een pijnlijke en langdurige peesonsteking .Doordat de pijn bij bepaalde bewegingen aanbleef heeft de Orthopeed mij doorgestuurd naar Joost Nagelmaeker.Nadat Joost mijn klachten heeft aangehoord is hij begonnen met behandeling.Na enige behandelingen werd de pijn stap voor stap minder en door mij thuisoefeningen mee te geven werden de bewegingen ook soepeler.Door deze fysio- behandeling en niet teveel te forceren ben ik weer in staat om mijn arm met minder pijn te bewegen.Met Joost heb ik afgesproken om de thuisoefeningen door te zetten en de fysio behandelingen te stoppen.Maar mocht de klachten terugkomen kan ik gewoon weer kontakt met hem opnemen.Ik heb er na deze behandelingen de volle vertrouwen in dat het goed komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nagelmaeker, J.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.