Waardering over Nagelmaeker, J.P., Fysiotherapiepraktijk Orthomotive, locatie Almere Stad - Almere op 3 mei 2017

Ik heb Joost leren kennen in januari 2017. Ik heb indertijd zijn hulp ingeroepen om mij te helpen bij zeer hardnekkige klachten aan mijn heup. Hij heeft dit zeer deskundig, professioneel en adequaat opgepakt. Ik ben door zijn doortastende werkwijze en kundig inzicht zeer goed geholpen en ben hem daar erg dankbaar voor. Joost is een innemend persoon, zeer goed luisterend, weldenkend en beredenerend, daarnaast gewoon een heel aardige vent. Mocht ik in de toekomst nog eens in een situatie terechtkomen dat ik hulp nodig heb, zal ik zeker niet twijfelen om weer een beroep op hem te doen en zal hem ook zeer zeker aan wie dan ook aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nagelmaeker, J.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.