Fysiotherapeut Nagelmaeker, J.P.

Fysiotherapeut

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Nagelmaeker, J.P., Fysiotherapiepraktijk Orthomotive, locatie Almere Stad - Almere op 27 september 2022

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Kniebandletsel

Joost Nagelmaeker is een zeer vriendelijke en toegankelijke therapeut. Ik voel me altijd op mijn gemak tijdens de fysio sessies waarin ik goed wordt begeleid met de oefeningen. De voortgang van mijn knie revalidatie na een vkb-reconstructie en meniscus hechting wordt nauwkeurig in de gaten gehouden. Ik liep al langdurig rond met een onvolledige diagnose en terugkomende klachten bij een andere praktijk voordat ik bij Joost op intake gesprek kwam. Met dank aan Joost is toen de onderliggende problematiek van mijn kruisband ontdekt en wordt het probleem nu eindelijk echt aangepakt. Daarbij beantwoord hij vragen eerlijk en vakkundig. Ook wat betreft mogelijkheden raad hij me dergelijke activiteiten niet zomaar gelijk af maar geeft eerder een advies over in hoeverre iets wél mogelijk is en hoe ik dat dan het meest veilig aan kan pakken. De revalidatie verloopt ten slotte spoedig en heb veel vertrouwen in Joost zijn deskundigheid en daardoor ook in mezelf. Bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nagelmaeker, J.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.