Waardering over Nellen, N., Fysiotherapiepraktijk Spinesport, Rugexperts & Sportfysiotherapie, locatie Venray - Venray op 12 maart 2019

• Rugpijn

Zeer goede praktijk met erg veel ervaren therapeuten. N. Nellen is een erg goede therapeut die perfect mijn probleem kon uitleggen in begrijpbare taal. Hierdoor was het behandelplan erg duidelijk en werd ook het doel van het plan en de bijbehorende oefeningen zeer begrijpbaar. N. Nellen dacht graag mee met bepaalde drukke periodes in mijn agenda door het behandelplan iets aan te passen, waardoor het beter te combineren was met mijn werk. Daarnaast kon ik ook altijd meteen terecht wanneer ik urgente klachten had, zelfs buiten praktijkuren. Dankzij de hulp kan ik nu weer normaal verder met zeer beperkte- of soms zelfs zonder rugklachten. Een groot verschil met het begin, toen ik door de pijn in mijn rug zeer beperkt was in mijn kunnen en dagelijkse bezigheden. Ik raad N. Nellen zeer aan als fysiotherapeut!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nellen, N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.