Fysiotherapeut Nimwegen, M. van

Fysiotherapeut

16 resultaten voor je selectie:

6 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ze is aardig, kan goed luisteren naar wat voor probleem je hebt, kijkt samen met je naar de behandeling. Ik voel me prettig bij haar. Wel graag meer evaluatie gewenst met de ouder van het behandelde...

9.1

2 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn dochter krijgt hier fysiotherapie. Zij voelt zich serieus genomen en gaat met plezier naar de fysiotherapie. De klachten nemen af. Tevens krijg ik na iedere behandeling een update.

17 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede professionele begeleiding, Merel neemt de tijd en laat je op je gemak voelen. Ons doel is bereikt

11 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de behandelingen van Merel voor mijn zoontje van 2 jaar als heel fijn en zeer prettig ervaren.

9.8

15 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb Merel als zeer prettig ervaren. Goede tips en oefeningen kregen wij na elke afspraak mee. Ons zoontje voelde zich ook op zijn gemak bij haar.

Fysiotherapiepraktijk Kinderfysiotherapie Trias, locatie Vitalis - Alphen aan den Rijn

23 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Merel is zeer zorgzaam en vriendelijk in de omgang. Ze luisterde goed naar mijn vragen en gaf duideijke adviezen.

9.7

8 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige therapeute. Gaf voldoende tips en behandelde prima. Zoontje voelde zich op zijn gemak.

9.8
Fysiotherapiepraktijk Kinderfysiotherapie Trias, locatie Mississippidreef - Utrecht

4 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn zoontje bij Merel onder behandeling gehad en heel blij met haar aanpak. Ze heeft echt aandacht voor je kind en de kennis om te behandelen.

9.7

2 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond het heel fijn. Mijn rugpijn werd snel minder. Alle oefening die hielpen echt en ik kreeg vaak nieuwe oefeningen. Het was ook fijn om even bij te kletsen. Als een soort mentor.

Fysiotherapiepraktijk Trias Fysiotherapie & Sportrevalidatie Mississippidreef - Utrecht

9 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ze was heel aardig en legde alles duidelijk uit, niks wat ze deed was pijnlijk en de oefeningen die ik moest doen hielpen erg goed.

9.5

12 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne fysiotherapeut

6 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kwam hier met me zoontje die een ongeluk heeft gehad met een aanrijding van een fiets. Gevolg gebroken been allebei de botten doormidden. We kwamen al gauw bij merel terecht. Ze heeft ons zeer...

13 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Een open, duidelijke uitleg. Meedenkend en aan passend aan oefeningen voorleggen. Kijkt duidelijk naar de mogelijkheden van het kind om de oefeningen wel gestructureerd te blijven doen.

9.2

3 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Merel is een hele lieve vakbekwame therapeut, die mijn dochter goed op haar gemak stelde. Ze gaf goede uitleg over de situatie van mijn dochter en ik heb praktische tips gekregen om de motoriek te...

9.5

25 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Merel is erg betrokken en leuk in omgang met kinderen. Na een aantal behandelingen is de motoriek sterk verbeterd waardoor hij op school goed kan meekomen.

9.2