Fysiotherapeut Oevering, K.

Fysiotherapeut

55 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Medisch centrum De Burgt - Barneveld

28 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijn persoon met kennis van zaken.

9.6
Fysiotherapiepraktijk Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Asklepios - Barneveld

28 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Toegankelijk therapeut meedenkend en klantgericht Kennis van zaken juiste expertise en doorverwijzen daar waar nodig! Zeer content met de therapeut

24 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie

Deze therapeute is vooral menselijk, benadering is belangstellend maar ook bekwaam. De uitstraling is vooral enthousiast. Ze geeft duidelijke uitleg mbt de behandeling.

28 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

Goede begeleiding, goede uitleg en goed behandeling.

9.9

6 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

Zeer fijne bejegening. Benaderd de klachten op een holistische wijze. Oorzaak en gevolg worden goed uitgezocht. Vraagt goed door en legt uit wat de behandeling is. Zij check voortdurend en stemt af....

2 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

Tot nog toe heb ik telefonisch contact gehad. Kelly is erg vriendelijk, duidelijk en probeert je zogoed mogelijk te helpen.

2 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik werd professioneel ondersteund. Mijn klacht was vooral een behandelklacht waarvoor ik nu niet in de praktijk terecht kon. Maar ook telefonisch heeft ze mij tips kunnen geven die de pijn hebben...

30 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de zorgverlening door Kelly, ze is vriendelijk, attent en toont oprechte interesse. En niet onbelangrijk haar behandeling werkt goed voor mij.

29 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijk en professioneel.

13 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

kelly is gewoon geweldig, het gebouw vind ik wat rommelig

9 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

Kelly is vrolijk, zorgzaam en luistert goed naar de omschrijving van klachten. Ze is eerlijk in verwachting. Behandeling is effectief.

28 april 2019 - Geplaatst door de redactie

Kelly heeft mijn nek gemanipuleerd, inmiddels zijn mijn klachten helemaal verdwenen. Ik heb geen hoofdpijn meer, heerlijk!

21 februari 2019 - Geplaatst door de redactie

Kelly is goed in haar vak en prettig in de omgang! Ben zeer tevreden.

9.2

14 januari 2019 - Geplaatst door de redactie

Kelly is een zeer kundige therapeute. Zij luistert goed naar je en geeft goede uitleg bij wat ze doet. Ze heeft veel kennis over de achtergronden, het ontstaan en behandelen van veel klachten. En...

7 januari 2019 - Geplaatst door de redactie

Kelly is zeer kundig, zorgt voor een ontspannen sfeer en is professioneel. Een zeer prettige ervaring met Kelly!

5 december 2018 - Geplaatst door de redactie

A.tijd goed bij Kelly, zij luisterde naar mij en zeer belangrijk weet dat ook de volgende keren nog.

26 juli 2018 - Geplaatst door de redactie

Fijne therapeut en absoluut de beste op het gebied van dry-needling.